Lente di visione artificialehè una lente cuncipita per esse aduprata in sistemi di visione artificiale, cunnisciuti ancu cum'è lenti di càmera industriale. I sistemi di visione artificiale sò generalmente custituiti da càmera industriali, lenti, fonti di luce è software di trasfurmazione d'imagine.
Sò usati per raccoglie, trattà è analizà automaticamente l'imagine per ghjudicà automaticamente a qualità di i pezzi o compie misurazioni di pusizione precise senza cuntattu. Sò spessu usati per misurazioni d'alta precisione, assemblaggio automatizatu, testi non distruttivi, rilevazione di difetti, navigazione robotica è parechji altri campi.
1.Chì duvete cunsiderà quandu sceglite lenti di visione artificiale?
Quandu si sceglielenti di visione artificiale, avete bisognu di cunsiderà una varietà di fattori per truvà l'obiettivo chì vi cunvene megliu. I seguenti fattori sò cunsiderazioni cumuni:
Campu visuale (FOV) è distanza di travagliu (WD).
U campu visuale è a distanza di travagliu determinanu a dimensione di un ughjettu chì pudete vede è a distanza trà a lente è l'ughjettu.
Tipu di camera è dimensione di sensore cumpatibili.
L'obiettivu chì sceglite deve currisponde à l'interfaccia di a vostra camera, è a curvatura di l'imagine di l'obiettivu deve esse più grande o uguale à a distanza diagonale di u sensore.
Fasciu incidente di u fasciu trasmessu.
Hè necessariu chiarificà se a vostra applicazione richiede una cunfigurazione di lenti à bassa distorsione, alta risoluzione, grande prufundità o grande apertura.
Dimensione di l'ughjettu è capacità di risoluzione.
A dimensione di l'ughjettu chì vulete rilevà è a finezza di a risoluzione necessaria devenu esse chjare, ciò chì determina a grandezza di u campu visuale è u numeru di pixel di a camera chì avete bisognu.
Ecundizioni ambientali.
Sè avete esigenze particulari per l'ambiente, cum'è a resistenza à i scossa, a polvere o l'impermeabilità, avete bisognu di sceglie una lente chì pò risponde à queste esigenze.
Budget di i costi.
U tipu di costu chì pudete permette influenzerà a marca è u mudellu di lenti chì sceglite infine.
A lente di visione artificiale
2.Metudu di classificazione di lenti di visione artificiale
Ci sò parechji fattori da cunsiderà quandu si sceglienu lenti.Lenti di visione artificialepò ancu esse divisu in diversi tipi secondu diverse norme:
Sicondu u tipu di lunghezza focale, pò esse divisu in:
Lente à focu fissu (a lunghezza focale hè fissa è ùn pò esse aghjustata), lente zoom (a lunghezza focale hè aghjustata è u funziunamentu hè flessibile).
Sicondu u tipu d'apertura, pò esse divisu in:
Lente cù apertura manuale (l'apertura deve esse aghjustata manualmente), lente cù apertura automatica (l'obiettivo pò aghjustà automaticamente l'apertura secondu a luce ambientale).
Sicondu i requisiti di risoluzione di l'imagine, pò esse divisu in:
Lenti à risoluzione standard (adatte per bisogni generali d'imaghjini cum'è u monitoraghju ordinariu è l'ispezione di qualità), lenti à alta risoluzione (adatte per a rilevazione di precisione, l'imaghjini à alta velocità è altre applicazioni cù requisiti di risoluzione più elevati).
Sicondu a dimensione di u sensore, pò esse divisu in:
Obiettivi di picculu furmatu di sensore (adatti per sensori chjuchi cum'è 1/4″, 1/3″, 1/2″, ecc.), obiettivi di mediu furmatu di sensore (adatti per sensori di medie dimensioni cum'è sensori di 2/3″, 1″, ecc.), obiettivi di grande furmatu di sensore (per sensori full-frame di 35 mm o più grandi).
Sicondu u modu d'imaghjini, pò esse divisu in:
Lente d'imaghjini monocromatica (pò catturà solu imagine in biancu è neru), lente d'imaghjini a culori (pò catturà imagine a culori).
Sicondu i requisiti funziunali particulari, pò esse divisu in:lenti à bassa distorsione(chì ponu riduce l'impattu di a distorsione nantu à a qualità di l'imagine è sò adatti per scenarii d'applicazione chì necessitanu misurazioni precise), lenti antivibrazione (adatte per ambienti industriali cù forti vibrazioni), ecc.
Data di publicazione: 28 dicembre 2023
