E lenti industriali sò largamente aduprate in u campu industriale è sò unu di i tipi di lenti cumuni. Diversi tipi di lenti industriali ponu esse scelti secondu diversi bisogni è scenarii d'applicazione.
Cumu classificà e lenti industriali?
Lenti industrialipò esse divisu in diversi tipi secondu diverse norme di classificazione. I metudi di classificazione cumuni sò i seguenti:
Classificazione basata annantu à a struttura di a lente.
Sicondu a struttura di a lente, e lenti industriali ponu esse divise in lenti singole (cum'è lenti convesse, lenti concave), lenti cumposte (cum'è lenti biconvesse, lenti biconcave), gruppi di lenti cumposte, ecc.
Classificatu secondu a lunghezza focale.
Classificatu secondu a lunghezza focale di l'obiettivo,lenti industrialiincludenu obiettivi grandangulari, obiettivi standard, teleobiettivi, ecc.
Classificatu secondu i campi d'applicazione.
Classificate secondu i campi d'applicazione di a lente, e lenti industriali ponu esse divise in lenti di visione artificiale, lenti di misurazione industriale, lenti d'imaghjini mediche, lenti di microscopiu, ecc.
Classificatu secondu u tipu d'interfaccia.
Classificate secondu u tipu d'interfaccia di l'obiettivo, l'obiettivo industriali includenu C-mount, CS-mount, F-mount, M12-mount è altri tipi.
Classificazione basata annantu à parametri ottici.
L'obiettivi sò classificati secondu i so parametri ottici, cumpresi a lunghezza focale, l'apertura, u campu visuale, a distorsione, l'astigmatismu, a risoluzione, ecc.
A lente industriale
Chì ghjè a differenza trà lenti industriali è lenti generali ?
Cù i cambiamenti in a dumanda è l'avanzamentu di a tecnulugia, e differenze in e caratteristiche di prestazione tràlenti industrialiè e lenti di cunsumu generale stanu sparendu pianu pianu, è alcune lenti industriali è lenti generali ponu ancu esse aduprate in modu intercambiabile. In generale, e differenze trà lenti industriali è lenti generali sò e seguenti:
Diverse proprietà ottiche
In paragone cù l'obiettivi generali, l'obiettivi industriali anu esigenze più elevate per a qualità è a precisione di l'imagine. In generale, anu una bassa distorsione, aberrazione cromatica è attenuazione di a luce, ciò chì garantisce a precisione è l'affidabilità di l'imagine. L'obiettivi generali ponu avè certi compromessi nantu à certi parametri, perseguendu principalmente migliori effetti artistici è una migliore esperienza d'utilizatore.
Diversi scopi di cuncepimentu
Lenti industrialisò principalmente cuncepiti per applicazioni industriali cum'è a visione artificiale, u cuntrollu di l'automatizazione, a misurazione è l'analisi. Sò cuncepiti per risponde à esigenze di alta precisione, alta risoluzione è stabilità. L'obiettivi generali sò principalmente cuncepiti per applicazioni di fotografia, film è televisione, è prestanu più attenzione à e prestazioni di l'imagine è à l'effetti artistici.
Diversi metudi di messa à focu
L'obiettivi generali anu di solitu una funzione di autofocus, chì pò aghjustà automaticamente a messa à focu secondu a scena è u sughjettu. L'obiettivi industriali utilizanu di solitu a messa à focu manuale, è l'utilizatori anu bisognu di aghjustà manualmente a lunghezza focale è a messa à focu per adattassi à diversi scenarii è bisogni di applicazione industriale.
Differenze in durabilità è adattabilità
Lenti industrialidevenu resiste à ambienti industriali difficili, cum'è temperature alte è basse, umidità è vibrazioni, dunque di solitu anu bisognu di una forte durabilità è adattabilità. In paragone, e lenti generali sò cuncepite per esse leggere, portatili è facili da trasportà, ciò chì li rende facili da aduprà in ambienti nurmali.
Lettura correlata:Chì ghjè una lente industriale ? Chì sò i campi d'applicazione di e lenti industriali ?
Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2024
