L'angulu di u raghju principale di a lente hè l'angulu trà l'asse otticu è u raghju principale di a lente. U raghju principale di a lente hè u raghju chì passa per u stop di l'apertura di u sistema otticu è a linea trà u centru di a pupilla d'entrata è u puntu di l'ughjettu. A ragione di l'esistenza di CRA in u Sensore d'Imagine hè chì ci hè un FOV (Campu di Vista) nantu à a Lente Mirco nantu à a superficia di u Sensore d'Imagine, è u valore di CRA dipende da un valore d'errore urizzuntale trà a Micro Lente di u Sensore d'Imagine è a pusizione di u fotodiodu di silicone. U scopu hè di currisponde megliu à a lente.
L'angulu di u raghju principale di a lente
Sceglie un CRA currispundente di Lens&Image Sensor pò assicurà una cattura più precisa di fotoni in fotodiodi di silicone, riducendu cusì a diafonia ottica.
Per i sensori d'imagine cù picculi pixel, l'angulu di u raghju principale hè diventatu un parametru impurtante. Questu hè perchè a luce deve passà per a prufundità di u pixel per ghjunghje à u fotodiodu di siliciu in fondu à u pixel, ciò chì aiuta à massimizà a quantità di luce chì entra direttamente in u fotodiodu è riduce a quantità di luce chì entra in u fotodiodu di siliciu di un pixel adiacente (creendu diafonia ottica).
Dunque, quandu un sensore d'imagine selezziunate una lente, pò dumandà à u fabricatore di u sensore d'imagine è à u fabricatore di lenti una curva CRA per a currispundenza; hè generalmente cunsigliatu chì a differenza di l'angulu CRA trà u sensore d'imagine è a lente sia cuntrullata in +/-3 gradi, benintesa, più chjucu hè u pixel, più altu hè l'esigenza.
Effetti di a discrepanza trà l'ottica CRA è l'ottica CRA di u sensore:
A discrepanza provoca una diafonia chì provoca un squilibriu di culore in tutta l'imagine, cù una riduzione di u rapportu segnale-rumore (SNR); postu chì u CCM richiede un guadagnu digitale aumentatu per cumpensà a perdita di segnale in u fotodiodu.
Effetti di a discrepanza CRA di a lente è CRA di u sensore
Sè l'CRA ùn currisponde micca, causarà prublemi cum'è imagine sfocate, nebbia, bassu cuntrastu, culori sbiaditi è prufundità di campu ridutta.
L'obiettivo CRA hè più chjucu chè u sensore d'immagine CRA pruducerà ombreggiatura di culore.
Sè u sensore d'imagine hè più chjucu chè l'ARC di a lente, si verificarà un ombreggiatura di a lente.
Dunque, duvemu prima assicurà chì l'ombreggiatura di culore ùn apparisca micca, perchè l'ombreggiatura di lente hè più faciule da risolve per mezu di debugging chè l'ombreggiatura di culore.
Sensore d'imagine è lente CRA
Si pò vede da a figura sopra chì u TTL di l'obiettivo hè ancu a chjave per determinà l'angulu CRA. Più bassu hè u TTL, più grande hè l'angulu CRA. Dunque, u sensore d'imagine cù picculi pixel hè ancu assai impurtante per a currispundenza CRA di l'obiettivo quandu si cuncepisce u sistema di camera.
Spessu, u CRA di l'obiettivo ùn currisponde micca esattamente à u CRA di u sensore d'immagine per diverse ragioni. Hè statu osservatu sperimentalmente chì e curve CRA di l'obiettivo cù una cima piatta (flip minimu) sò più tolleranti à e variazioni di assemblaggio di u modulu di a camera chè i CRA curvi.
L'obiettivo CRA ùn currisponde micca esattamente à u sensore d'immagine CRA per diverse ragioni.
L'imagine quì sottu mostranu esempi di CRA à cima piatta è curva.
Esempi di CRA à cima piatta è curva
Sè l'CRA di l'obiettivo hè troppu sfarente da l'CRA di u sensore d'imagine, a dominante di culore apparirà cum'è mostrata in l'imagine quì sottu.
U culore apparisce
Data di publicazione: 05-02-2023





