Cosa hè a distorsione di lenti in a fotografia?Cosa hè una lente di distorsione larga d'angolo?Chì sò l'applicazioni principali di a lente M12 Low Distortion?

一、WCos'è a distorsione di lente in Fotografia? 

A distorsione di lenti in a fotografia si riferisce à l'aberrazioni ottiche chì si verificanu quandu una lente di càmera ùn riesce à riproduce accuratamente l'imaghjini di u sughjettu chì hè fotografiatu.Questu risultatu in una maghjina distorta chì hè allargata o cumpressa, secondu u tipu di distorsione.Ci hè dui tipi principali di distorsioni di lenti:distorsioni di cannaèdistorsione di cuscinetti.

lente-distorsione-grafica

A distorsione di u canna si trova quandu e linee rette vicinu à i bordi di l'imaghjini parenu curve versu l'esterno, creendu un effettu bulging.A distorsione di pincushion, invece, si trova quandu e linee rette vicinu à i bordi di l'imaghjini parenu curve in l'internu, creendu un effettu pinzatu.

A distorsione di lenti pò accade per parechji fatturi, cum'è u disignu è a custruzzione di a lente, l'angolo di vista è a distanza trà a camera è u sughjettu.U gradu di distorsione pò varià secondu a lente specifica chì hè utilizata è i paràmetri utilizati da u fotografu.

Fortunatamente, a distorsione di lenti pò esse spessu corretta per tecnichi di post-processamentu o utilizendu un software specializatu cuncepitu per corregge a distorsioni di lenti.Tuttavia, hè sempre megliu minimizzà a distorsione di lenti utilizendu lenti d'alta qualità è inquadrate cù cura i vostri scatti per evità distorsioni eccessive.

 

二、A diffarenza di distorsioni tràalenti sferiche è lenti sferichi.

Lenti asferichi è lenti sferichi sò tipi di lenti ottichi chì sò usati in camere, telescopi, microscopi è altri strumenti ottici.

Lenti sfericheanu una superficia curva chì hè in forma di un segmentu di una sfera, è sò u tipu più cumuni di lenti.Tuttavia, ponu intruduce aberrazioni ottiche cum'è l'aberrazione sferica, u coma è a distorsione, in particulare quandu s'utilice in grandi aperture o in lenti grandu.

Lenti asferiche, per un'altra banda, anu una superficia non sferica chì hè pensata per correggerà queste aberrazioni.Questu permette l'imaghjini più nitide cù un cuntrastu megliu è una distorsione ridutta, particularmente à i bordi di u quadru.Lenti asferichi sò spessu usati in lenti high-end, è ponu esse truvati in lenti prime è zoom.

1682479641239

In generale, l'usu di lenti asferichi pò aiutà à migliurà u rendiment otticu di una lente, particularmente in quantu à riduce a distorsione è altre aberrazioni.In ogni casu, i lenti asferichi sò tipicamente più caru di fabricazione cà lenti sferichi, chì ponu rende più caru per i cunsumatori.

 

三、Wcappellu hè una lente grandangulare à bassa distorsione?

A lente grandangolare a bassa distorsionehè un tipu di lente di càmera chì permette un campu di vista più largu cà un lenti standard mentre minimizeghja o eliminendu a distorsione chì pò accade cù lenti wide-angle.

Lenti grandangolarianu una lunghezza focale più corta di lenti standard è ponu catturà più di una scena in un unicu quadru, facendu populari per u paisaghju, l'architettura è a fotografia d'internu.In ogni casu, per via di u largu angulu di vista, ponu ancu pruduce distorsioni, chì ponu risultatu in linee dritte chì appariscenu curve o l'uggetti appariscenu allungati o distorti.

Lenti grandangolo à bassa distorsionesò pensati per minimizzà o eliminà sta distorsione, chì permettenu una rappresentazione più precisa è realistica di a scena.Queste lenti sò tipicamente usate da i fotografi prufessiunali chì necessitanu un campu di vista più largu senza compromette a qualità o l'accuratezza di l'imagine.

 CH160A-4

四、Wcappellu hè l'applicazioni principali di lenti M12 à bassa distorsione?

ULente M12 à bassa distorsionehè comunmente utilizatu in l'applicazioni di visione di a macchina è di visione di l'informatica, in particulare in camere è sistemi di imaging chì necessitanu immagini d'alta qualità cù una distorsione minima.Eccu alcuni di l'applicazioni principali di lenti M12 à bassa distorsione:

L'automatizazione industrialen: Lenti à bassa distorsione M12 sò aduprate in sistemi d'automatizazione industriale per catturà imaghjini chjari è precisi di l'uggetti in i prucessi di fabricazione.

A robotica: L'applicazioni di robotica spessu usanu lenti M12 à bassa distorsione per sistemi di sensazione visuale è di guida chì necessitanu alta precisione è accuratezza.

Sicurezza è Surviglianza: Lenti M12 à bassa distorsione sò cumunimenti usati in camere di sicurezza è sistemi di surviglianza per catturà imaghjini chjari è precisi di persone è oggetti.

L'Imagine Medica: Lenti M12 à bassa distorsione sò ancu aduprati in sistemi di imaging medicale per scopi diagnostichi è di ricerca.

Automotive: Lenti M12 à bassa distorsione sò aduprati in sistemi avanzati di assistenza à u cunduttore (ADAS) per i veiculi, cum'è i sistemi d'avvisu di partenza di corsia è i sistemi di evità di collisione.

In generale, a lente M12 à bassa distorsione hè un strumentu versatile per qualsiasi applicazione chì richiede imaghjini di alta qualità cù una distorsione minima.


Tempu di post: Apr-26-2023