Chì sò lenti di scansione di linea è cumu sceglite?

Lenti di scansionesò largamente usati in l'AOI, l'ispezione di stampa, l'ispezione di tessuti non-tessuti, l'ispezione di pelle, l'ispezione di i binari di ferrovia, a screening è a classificazione di culore è altre industrie.Questu articulu porta una introduzione à lenti di scansione di linea.

Introduzione à Line Scan Lens

1) Cuncepimentu di lenti di scansione di linea:

A lente CCD di array di linea hè una lente FA di altu rendiment per e camere di serie di sensori di linea chì currispondenu à a dimensione di l'imaghjini, a dimensione di pixel, è pò esse appiicata à diverse ispezioni d'alta precisione.

2) Caratteristiche di lenti di scansione in linea:

1. Spécialmente cuncepitu per l'applicazioni di scanning d'alta risoluzione, finu à 12K;

2. A superficia massima di destinazione d'imaghjini cumpatibili hè 90mm, utilizendu una camera di scansione di linea più longa;

3. Alta risoluzione, dimensione minima di pixel finu à 5um;

4. Low rate distortion;

5. Ingrandimentu 0.2x-2.0x.

Considerazioni per a selezzione di una lente di scansione di linea

Perchè duvemu cunsiderà a selezzione di lenti quandu sceglite una camera?E camere di scansione di linea cumuni anu attualmente risoluzioni di 1K, 2K, 4K, 6K, 7K, 8K è 12K, è dimensioni di pixel di 5um, 7um, 10um è 14um, cusì chì a dimensione di u chip varieghja da 10.240mm (1Kx10um) à 86,016 mm (12Kx7um) varieghja.

Ovviamente, l'interfaccia C hè luntanu da risponde à i requisiti, perchè l'interfaccia C pò cunnetta solu chips cù una dimensione massima di 22mm, chì hè 1.3 inch.L'interfaccia di parechje camere hè F, M42X1, M72X0.75, etc. Differenti interfacce di lenti currispondenu à diversi focus back (distanza Flange), chì determina a distanza di travagliu di a lente.

1) ingrandimento ottico (β, ingrandimento)

Una volta chì a risoluzione di a camera è a dimensione di pixel sò determinate, a dimensione di u sensoru pò esse calculata;a dimensione di u sensoru divisu da u campu di vista (FOV) hè uguale à l'ingrandimentu otticu.β=CCD/FOV

2) Interfaccia (Monte)

Ci sò soprattuttu C, M42x1, F, T2, Leica, M72x0.75, etc Dopu à cunfirmà, vi ponu cunnosce a lunghezza di l 'interfaccia currispundenti.

3) Flange Distance

U focu posteriore si riferisce à a distanza da u pianu di l'interfaccia di a camera à u chip.Hè un paràmetru assai impurtante è hè determinatu da u fabricatore di càmera secondu u so propiu disignu di u percorsu otticu.E fotocamere di diversi fabricatori, ancu cù a listessa interfaccia, ponu avè un focusu di back differente.

4) MTF

Cù l'ingrandimentu otticu, l'interfaccia è u focusu di daretu, a distanza di travagliu è a lunghezza di l'anellu di l'articulazione ponu esse calculate.Dopu à selezziunate questi, ci hè un altru ligame impurtante, chì hè di vede s'ellu u valore MTF hè abbastanza bè?Parechji ingegneri visuali ùn capiscenu micca MTF, ma per lenti high-end, MTF deve esse usatu per misurà a qualità ottica.

MTF copre una ricchezza d'infurmazioni cum'è u cuntrastu, a risuluzione, a freccia spaziale, l'aberrazione cromatica, etc., è esprime a qualità ottica di u centru è u bordu di a lente in grande detail.Micca solu a distanza di travagliu è u campu di vista risponde à i bisogni, ma u cuntrastu di i bordi ùn hè micca abbastanza bè, ma ancu s'ellu si sceglie una lente di risuluzione più altu deve esse reconsiderata.


Tempu di Postu: Dec-06-2022