Lenti di scansionesò largamente aduprati in AOI, ispezione di stampa, ispezione di tessuti non tessuti, ispezione di pelle, ispezione di binari ferroviari, screening è classificazione di culori è altre industrie. Questu articulu porta una introduzione à e lenti di scansione lineare.
Introduzione à a lente di scansione lineare
1) Cuncettu di lente di scansione lineare:
L'obiettivo CCD line array hè un obiettivo FA d'alte prestazioni per e camere di a serie di sensori di linea chì currisponde à a dimensione di l'imagine, a dimensione di i pixel, è pò esse applicatu à diverse ispezioni d'alta precisione.
2) Caratteristiche di a lente di scansione lineare:
1. Appositamente cuncipitu per applicazioni di scansione à alta risoluzione, finu à 12K;
2. A superficia massima di u bersagliu d'imaghjini cumpatibile hè di 90 mm, aduprendu una camera di scansione di linea più longa;
3. Alta risoluzione, dimensione minima di pixel finu à 5um;
4. Bassa velocità di distorsione;
5. Ingrandimentu 0,2x-2,0x.
Cunsiderazioni per a scelta di una lente di scansione lineare
Perchè duvemu cunsiderà a selezzione di l'obiettivo quandu scegliemu una camera? E camere cumuni di scansione lineare anu attualmente risoluzioni di 1K, 2K, 4K, 6K, 7K, 8K è 12K, è dimensioni di pixel di 5um, 7um, 10um è 14um, cusì chì a dimensione di u chip varieghja da 10,240 mm (1Kx10um) à 86,016 mm (12Kx7um).
Benintesa, l'interfaccia C hè luntana da risponde à i requisiti, perchè l'interfaccia C pò cunnette solu chip cù una dimensione massima di 22 mm, vale à dì 1,3 pollici. L'interfaccia di parechje camere hè F, M42X1, M72X0.75, ecc. Diverse interfacce di lenti currispondenu à diverse focalizazioni posteriori (distanza di flangia), chì determina a distanza di travagliu di a lente.
1) Ingrandimentu otticu (β, Ingrandimentu)
Una volta chì a risoluzione di a camera è a dimensione di i pixel sò state determinate, a dimensione di u sensore pò esse calculata; a dimensione di u sensore divisa per u campu visivu (FOV) hè uguale à l'ingrandimentu otticu. β = CCD / FOV
2) Interfaccia (Montatura)
Ci sò principalmente C, M42x1, F, T2, Leica, M72x0.75, ecc. Dopu a cunferma, pudete cunnosce a lunghezza di l'interfaccia currispundente.
3) Distanza di a flangia
U focu posteriore si riferisce à a distanza trà u pianu di l'interfaccia di a camera è u chip. Hè un parametru assai impurtante è hè determinatu da u fabricatore di a camera secondu u so propiu cuncepimentu di u percorsu otticu. E camere di diversi fabricatori, ancu cù a stessa interfaccia, ponu avè un focu posteriore differente.
4) MTF
Cù l'ingrandimentu otticu, l'interfaccia è u focu posteriore, si pò calculà a distanza di travagliu è a lunghezza di l'anellu di giunzione. Dopu avè sceltu questi, ci hè un altru ligame impurtante, chì hè di vede s'ellu u valore MTF hè abbastanza bonu? Parechji ingegneri visuali ùn capiscenu micca MTF, ma per e lenti di alta gamma, MTF deve esse adupratu per misurà a qualità ottica.
MTF copre una ricchezza d'infurmazioni cum'è u cuntrastu, a risoluzione, a frequenza spaziale, l'aberrazione cromatica, ecc., è sprime a qualità ottica di u centru è di u bordu di a lente in grande dettagliu. Micca solu a distanza di travagliu è u campu visuale rispondenu à i requisiti, ma u cuntrastu di i bordi ùn hè micca abbastanza bonu, ma ancu a scelta di una lente à risoluzione più alta deve esse riconsiderata.
Data di publicazione: 06 dicembre 2022