Chì sò i tipi di vetru otticu ? Chì hè a differenza trà u vetru otticu è u vetru ordinariu

U vetru otticu hè un tipu particulare di materiale di vetru, chì hè unu di i materiali di basa impurtanti per a fabricazione di strumenti ottici. Hà bone proprietà ottiche è proprietà fisiche è chimiche specifiche, è ghjoca un rolu impurtante in varie applicazioni ottiche.

Quali sò i tipi di vetru otticu?

U vetru otticu pò esse classificatu in vari tipi secondu l'applicazioni specifiche è e caratteristiche di u materiale. Eccu parechji tipi cumuni di vetru otticu:

1. Vetru di silicatu

U vetru di silicatu hè u tipu più cumunu di vetru otticu, è u so cumpunente principale hè u silicatu, chì hè u diossidu di siliciu, chì di solitu cuntene cumpunenti cum'è l'ossidu di boru, l'ossidu di sodiu è l'ossidu di magnesiu.

2. Vetru di piombu

U vetru di piombu si riferisce à u vetru otticu cù una certa proporzione d'ossidu di piombu aghjuntu, chì hà un altu indice di rifrazione è una densità è hè spessu adupratu in strumenti ottici cum'è telescopi è microscopi.

3. Vetru borosilicatu

U vetru borosilicatu hè principalmente aghjuntu cù ossidu di boru, chì hà un altu indice di rifrazione è una bassa prestazione di dispersione, è hè cumunimenti adupratu in a fabricazione di lenti è prismi.

i-tipi-di-vetru-otticu-01

I tipi di vetru otticu

4. Vetru di quarzu

U cumpunente principale di u vetru di quarzu hè ancu u diossidu di siliciu, chì hà eccellenti proprietà ottiche è stabilità chimica, è hè avà largamente utilizatu in dispositivi è strumenti ottici.

5. Vetru di terre rare

U vetru di terre rare hè un vetru otticu fattu aghjunghjendu elementi di terre rare, chì ponu aghjustà e proprietà ottiche è hè cumunimenti adupratu in a fabricazione di campi high-tech cum'è i laser.

A differenza trà u vetru otticu è u vetru ordinariu

In paragone cù u vetru ordinariu, u vetru otticu hè più raffinatu è prufessiunale in termini di purità di a cumpusizione, prucessu di preparazione, prestazioni ottiche, ecc. E principali differenze sò:

Spessore è pesu

U vetru otticu hà tipicamente un spessore più chjucu è un pesu più ligeru, ciò chì u rende adattatu per a fabricazione di apparecchiature ottiche di precisione. U vetru ordinariu pò esse fattu più grossu è più pesante per via di i diversi campi d'applicazione.

Cumponente

U vetru otticu hè più puru in cumpusizione è finamente cuntrullatu, di solitu preparatu cù formule chimiche specifiche è materie prime di alta purezza per ottene e proprietà ottiche previste. A cumpusizione di u vetru ordinariu hè relativamente più simplice, di solitu cumposta da silicati è altre impurità.

i-tipi-di-vetru-otticu-02

A cumpusizione di u vetru ordinariu

Prucessu di preparazione

U vetru otticu richiede prucessi di preparazione precisi, tipicamente aduprendu prucessi cum'è a fusione à alta temperatura, u trattamentu termicu à u vacuum è u raffreddamentu cuntrullatu precisu per assicurà a stabilità è a precisione di e prestazioni ottiche. U vetru ordinariu generalmente adotta prucessi di preparazione di u vetru cunvinziunali, è u costu di pruduzzione hè relativamente bassu.

Prestazione ottica

U vetru otticu hà caratteristiche cum'è un indice di rifrazione più altu, una dispersione più chjuca è un assorbimentu di luce più bassu, è e so prestazioni ottiche sò relativamente eccellenti. Dunque, u vetru otticu pò esse largamente adupratu in dispositivi ottici cum'è lenti, prismi è filtri ottici per sistemi ottici precisi.

Tuttavia, u vetru ordinariu hà una scarsa prestazione ottica è hè generalmente adupratu in campi cum'è i cuntenitori ordinari è i materiali di custruzzione.


Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2023