Lente di visione artificialehè una lente di camera industriale cuncipita apposta per i sistemi di visione artificiale. A so funzione principale hè di prughjettà l'imagine di l'ughjettu fotografatu nantu à u sensore di a camera per a raccolta, l'elaborazione è l'analisi automatica di l'imagine.
Hè largamente adupratu in parechji campi cum'è a misurazione d'alta precisione, l'assemblea automatizata, i testi non distruttivi è a navigazione robotica.
1.U principiu di a lente di visione artificiale
I principii di e lenti di visione artificiale implicanu principalmente l'imaghjini ottica, l'ottica geometrica, l'ottica fisica è altri campi, cumpresi a lunghezza focale, u campu visuale, l'apertura è altri parametri di prestazione. Dopu, ampareremu di più nantu à i principii di e lenti di visione artificiale.
Principii di l'imaghjini ottica.
U principiu di l'imaghjini ottica hè chì a lente focalizza a luce nantu à u sensore attraversu parechji gruppi di lenti (cum'è lenti spaziali è lenti spaziali d'ughjettu) per generà una maghjina digitale di l'ughjettu.
A pusizione è a spaziatura di u gruppu di lenti in u percorsu otticu influenzeranu a lunghezza focale, u campu visuale, a risoluzione è altri parametri di prestazione di a lente.
Principii di l'ottica geometrica.
U principiu di l'ottica geometrica di a lente hè di fucalizà a luce riflessa da l'ughjettu nantu à a superficia di u sensore in cundizioni chì e lege di riflessione è rifrazione di a luce sò soddisfatte.
In questu prucessu, hè necessariu superà l'aberrazione, a distorsione, l'aberrazione cromatica è altri prublemi di a lente per migliurà a qualità di l'imagine.
Principii di l'ottica fisica.
Quandu si analizeghja l'imaghjini di lenti aduprendu i principii di l'ottica fisica, hè necessariu cunsiderà a natura ondulatoria è i fenomeni d'interferenza di a luce. Questu influenzerà i parametri di prestazione di a lente cum'è a risoluzione, u cuntrastu, a dispersione, ecc. Per esempiu, i rivestimenti nantu à e lenti ponu risolve i prublemi di riflessione è di scattering è migliurà a qualità di l'imagine.
A lente di visione artificiale
Lunghezza focale è campu visuale.
A lunghezza focale di una lente si riferisce à a distanza trà l'ughjettu è a lente. Determina a dimensione di u campu visuale di a lente, vale à dì, a gamma d'imagine chì a camera pò catturà.
Più longa hè a lunghezza focale, più strettu hè u campu visuale è più grande hè l'ingrandimentu di l'imagine; più corta hè a lunghezza focale, più largu hè u campu visuale è più chjucu hè l'ingrandimentu di l'imagine.
Apertura è prufundità di campu.
Un'apertura hè un foru regulabile in una lente chì cuntrolla a quantità di luce chì passa per a lente. A dimensione di l'apertura pò aghjustà a prufundità di campu (vale à dì, a gamma chjara di l'imaghjini), chì affetta a luminosità di l'imaghjini è a qualità di l'imaghjini.
Più grande hè l'apertura, più luce entra è menu hè prufundità di campu; più chjuca hè l'apertura, menu luce entra è più grande hè a prufundità di campu.
Risoluzione.
A risoluzione si riferisce à a distanza minima chì l'obiettivo pò risolve, è hè aduprata per misurà a chiarezza di l'imagine di l'obiettivo. Più alta hè a risoluzione, megliu hè a qualità di l'imagine di l'obiettivo.
In generale, quandu si currisponde, a risoluzione di ulente di visione artificialedevenu currispundere à i pixel di u sensore, affinchì e prestazioni di u sistema di l'obiettivo possinu esse aduprate cumpletamente.
2,A funzione di a lente di visione artificiale
I sistemi di visione artificiale sò largamente usati in a fabricazione elettronica, a fabricazione industriale è altri campi. Essendu u cumpunente u più impurtante di u sistema di visione, e lenti di visione artificiale anu un impattu decisivu nantu à e prestazioni è l'effetti di u sistema.
E funzioni principali di e lenti di visione artificiale sò e seguenti:
Fformanu una imagine.
U sistema di visione raccoglie informazioni nantu à l'ughjettu di destinazione attraversu a lente, è a lente focalizza a luce raccolta nantu à u sensore di a camera per furmà una maghjina chjara.
Funzioni di e lenti di visione artificiale
Fornisce un campu di vista.
U campu visuale di l'obiettivo determina a dimensione è u campu visuale di l'ughjettu di destinazione chì a camera raccoglierà. A scelta di u campu visuale dipende da a lunghezza focale di l'obiettivo è da a dimensione di u sensore di a camera.
Cuntrolla a luce.
Parechje lenti di visione artificiale anu aghjustamenti di l'apertura chì cuntrolanu a quantità di luce chì entra in a camera. Sta funzione hè impurtante per ottene immagini di alta qualità in diverse cundizioni di illuminazione.
Determinate a risoluzione.
Una bona lente pò furnisce imagine chjare è di alta qualità cù dettagli d'alta risoluzione, ciò chì hè assai impurtante per una rilevazione è identificazione precisa di l'uggetti.
Currezzione di a distorsione di a lente.
Quandu si cuncepiscenu lenti di visione artificiale, a distorsione serà curretta in modu chì a lente possa ottene risultati veri è precisi durante u processu di l'immagine.
Imagine di prufundità.
Certi obiettivi avanzati ponu furnisce informazioni di prufundità, chì sò assai impurtanti per compiti cum'è a rilevazione di l'uggetti, u ricunniscenza è u pusizionamentu.
Penseri finali:
ChuangAn hà realizatu a cuncepzione preliminare è a pruduzzione dilenti di visione artificiale, chì sò aduprati in tutti l'aspetti di i sistemi di visione artificiale. Sè vo site interessatu o avete bisognu di lenti di visione artificiale, cuntattateci u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2024

