Un obiettivu grandangulare hè adattatu per i ritratti ? U principiu di l'imaghjini è e caratteristiche di l'obiettivi grandangulari

1.Un obiettivu grandangulare hè adattatu per i ritratti?

A risposta hè di solitu innò,lenti grandangulariùn sò generalmente micca adatti per fà ritratti. Un obiettivu grandangulare, cum'è u nome suggerisce, hà un campu visuale più grande è pò include più paisaghji in a ripresa, ma pruvucarà ancu distorsioni è deformazioni di i persunagi in l'imagine.

Vale à dì, l'usu di un obiettivu grandangulare per fà ritratti pò deformà i tratti facciali di i persunagi. Per esempiu, e proporzioni di a testa è di u corpu parenu più grande, è e linee di a faccia saranu ancu allungate è distorte. Questa ùn hè micca una scelta ideale per a fotografia di ritratti.

Sè avete bisognu di fà ritratti, hè cunsigliatu d'utilizà un obiettivu di lunghezza focale media o un teleobiettivu per ottene un effettu di ritrattu tridimensionale più realisticu è naturale. Dunque, chì hè un obiettivu grandangulare adattatu per a ripresa?

A lente grandangulareHà una lunghezza focale più corta, di solitu trà 10 mm è 35 mm. U so campu visuale hè più grande di ciò chì l'ochju umanu pò vede. Hè adattatu per filmà alcune scene affollate, paisaghji larghi è foto chì anu bisognu di mette in risaltu a prufundità di campu è l'effetti di perspettiva.

lente grandangulare-01

Illustrazione di ripresa cù lente grandangulare

Per via di u so largu campu visuale, un obiettivu grandangulare pò catturà più elementi, rendendu l'imagine più ricca è più stratificata. Un obiettivu grandangulare pò ancu purtà oggetti sia luntani sia vicini in l'imagine, dendu un sensu d'apertura. Dunque, l'obiettivi grandangulari sò spessu aduprati per fotografà edifici, scene di strada di a cità, spazii interni, foto di gruppu è fotografia aerea.

2.U principiu di l'imaghjini è e caratteristiche dilenti grandangulari

L'imaghjini di una lente grandangulare ottene un effettu grandangulare per via di u disignu di u sistema di lenti è di l'angulu di pruiezione di a luce (passendu a luce à traversu un sistema di lenti specificu, a scena luntana da l'asse cintrali hè prughjettata nantu à u sensore d'imagine o a pellicola di a camera), permettendu cusì à a camera di catturà in una perspettiva più larga. Stu principiu hè largamente utilizatu in fotografia, publicità è altri campi.

Pudemu capisce u principiu di l'imaghjini di e lenti grandangulari da i seguenti aspetti:

Sistema di lenti:

Lenti grandangularitipicamente utilizanu una cumbinazione di lenti di lunghezza focale più corta è di diametru più grande. Stu cuncepimentu permette à a lente grandangulare di raccoglie più luce è di trasmettela in modu efficiente à u sensore d'imagine di a camera.

Cuntrollu di l'aberrazione:

A causa di u disignu particulare, l'obiettivi grandangulari sò spessu propensi à prublemi di aberrazione, cum'è distorsione, dispersione, ecc. Per risolve questi prublemi, i pruduttori utilizanu diversi cumpunenti ottici è tecnulugie di rivestimentu per minimizà o eliminà questi effetti avversi.

Angulu di pruiezione:

Un obiettivu grandangulare ottene un effettu grandangulare aumentendu l'angulu trà a scena è l'asse cintrale di l'obiettivu. In questu modu, più paisaghji seranu inclusi in l'imagine à a listessa distanza, mustrendu un campu visuale più largu.

lente grandangulare-02

L'obiettivu grandangulare

In l'applicazioni pratiche, ci vole à sceglie un obiettivu grandangulare adattatu secondu i bisogni è e scene fotografiche specifiche. In generale, e caratteristiche d'imaghjini di l'obiettivi grandangulari sò e seguenti:

Distorsione di perspettiva:

Quandu si filmanu oggetti vicini cù unlente grandangulare, si verifica una distorsione di perspettiva, ciò significa chì in l'imagine catturata, l'uggetti vicini appareranu più grandi, mentre chì l'uggetti luntani appareranu più chjuchi. L'effettu di a distorsione di perspettiva pò esse adupratu per creà un effettu visuale unicu, cum'è esagerà a perspettiva è mette in risaltu l'uggetti in primu pianu.

Campu di vista largu:

Un obiettivu grandangulare pò catturà un campu visuale più largu è pò catturà più paisaghji o scene. Dunque, l'obiettivi grandangulari sò spessu aduprati per filmà scene cum'è paisaghji, edifici, interni è folle chì anu bisognu di mustrà una sensazione di spaziu largu.

Bordi curvi:

L'obiettivi grandangulari sò propensi à a distorsione di i bordi o à effetti curvi, in particulare nantu à i bordi urizzuntali è verticali. Questu hè duvutu à e limitazioni fisiche di u disignu di l'obiettivi è pò qualchì volta esse adupratu per creà deliberatamente un effettu speciale o un linguaghju visuale.

Prufundità di campu estesa:

Un obiettivu grandangulare hà una lunghezza focale più chjuca, dunque pò pruduce una prufundità di campu più grande, vale à dì, sia u paisaghju frontale sia quellu posteriore ponu mantene una maghjina relativamente chjara. Sta pruprietà facelenti grandangulariassai utile in i scatti induve a prufundità generale di a scena deve esse enfatizzata.

Lettura correlata:Chì ghjè una lente Fisheye? Chì sò i trè tippi di lenti Fisheye?


Data di publicazione: 25 di ghjennaghju di u 2024